زن و شناخت او

زن و شناخت او

زن و شناخت او

زن موجودی عجیب است و یک انسان همانند مرد است ولی به هرصورت با مرد بسیار متفاوت است!

زن همیشه ، زیبایی ها را به دور خود جمع می کند و مرد با بدست آوردن زن در حقیقت با یک تیر دو نشان را زده است! یعنی هم زن زیبا را برای خود دارد و هم زیبایی هایی را که زن برای خود جمع کرده‌است!

زن ، لطیف است و هر خالقی گل مجسمه سازی خود را رطوبت می زند! 

زن برجستگی هایی دارد که باعث می‌شود تا هر چشمی آن را ببیند و بپسندد. زن باید دارای معیارهایی برای زیبایی و اندازه بدن خود داشته باشد. هر زنی بخوبی می داند که هیچ چیز به داشتن یک اندام تراشیده نمی‌شود. یک زن باید سینه‌هایی به مانند کبوتر داشته باشد و در حقیقت موسوم به سینه یمامه باشد. باسنی بزرگ داشته باشد یعنی آنکه لگنش پهن باشد و کفل هایش رشد یافته باشد. باسنی بابلی و یا لاتینی داشته باشد.

باسن بابلی 

باسن بزرگی است ولی گردتر و جمع تر از باسن لاتینی است و در بابل زنانی اینگونه باسن داشته اند.

باسن لاتینی 

باسنی درشت و هوس انگیز است و استخوان لگن پهن است و گردی کفل ها رشد یافته است. یک زن با قد ۱۶۳ ، حداقل یک متر باسن لاتینی دارد. سینه‌های او نیز ۸۰ ، ۸۵ ، ۹۰ ، بسته به قامتش است. همانطور که باسنش از یک متر تا ۱۱۲ سانتی متر بسته به قامتش متغیر است.

زن زیبا و اهورایی یا بعبارتی آفرودیتی باید کمری باریک ولی ران هایی قطور داشته باشد. نسبت کمرش به دور باسنش باید هفت دهم باشد!

یعنی اگر با ۱۶۲ سانتی متر قد ، یک متر دور باسنش بود پس دور کمرش باید :

۷۰ سانتی متر باشد.


دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

دارالارشاد ارشادی

اینجا را کتابخانه ای بزرگ خواهم کرد همانند کتابخانه « ارشادی » در اردبیل ، همان اردبیلی که در زمان صفویه دارالارشاد نامیده می شد و آبادان بود و ترکمن های قاجاری هم کرد بودند و هم ترک! فارسی تکلم می کردند و کسی با ایشان کاری نداشت چون محقق های طلایی منطقه خود بودند.
احتمالاً کتب درسی را زودتر برای آموزش بچه‌های ایران و افغانستان و تاجیکستان شروع می‌کنم تا خودم نیز درآمدی بیابم.
سپس کتابهای پیرامون آن را تکمیل می‌کنم.
همچنین از مطالب متنوع خواهم نوشت و خود را محدود نخواهم کرد!


دارالارشاد ارشادی سعی دارد تا دارالایتام را در همین حدود آذربایجان و تالش گشتاسبی ، نان دهد! همچنین قصد دارد دارالانشاء برایشان تأسیس کند و سوادشان نیز بدهد و...

آخرین مطلب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندهای روزانه
پیوندها
بایگانی